Från 25.000:- till en Ford Mustang på börsen!

Sådär!

Välkommen att följa min resa mot en Ford Mustang GT.
Har avsatt 25.000:- jag på bästa sätt ska förvalta i aktier.
Mitt mål är 250.000:- så snabbt det går! Kan ta månader, kan ta år!

Realistiskt?
Ja, vaför inte. Dock snackar vi ganska hög risk som jag gärna tar bara för det är kul.

Lite börslotto helt enkelt. In och Ut om chansen ges, sitta kvar ett tag om det verkar lovande.
Här snackar vi inte långsiktiga investeringar! Max avkastning på kortast tid är det som gäller.

Vad kan jag om aktier?
Inte mycket om jag ska vara ärlig. Analyser är inte min starka sida, dock har magkänsla hjälpt mig genom hela livet. Tror jag har en näsa för vad som ligger rätt i tiden, men det får visa sig.
Man ska satsa på det man tror på eller hur. Gäller livet i allmänhet.

Tro nu inte jag är en total dåre som satt sina sista ören i tron att haffa en mustang.
Långsiktigt sparande finns givetvis vid sidan av :) Så dessa pengar är jag helt beredd på att förlora.

Ni kommer kunna följa varje affär jag gör, om pengarna växt alt minskat.

Välkommen till min resa mot en muskelbil alternativt ett totalt jävla misslyckande!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0