Dags idag eller?

Länge sen, men nu tror jag vi lyfter.
Kl 16.00 i dag hoppas jag det smäller! Electronic Arts har presskonferens.
http://live-event.ea.com/gamescom/

Världens största spelmässa och nu tror jag det är dags. Läcka från medarbetare på Star tidigare i veckan och allmänt fuzz runt om på nätet.

Äger i dagsläget 363.670st i min Mustangdepå = 72.734:-
Handlas idag för 0.20:-

Har ytterligare 636.330 Star så jag hoppas att det går som jag hoppas idag nu.

Börsen är ju allmänt turbulent nu så det är perfekt med ett förhoppningsbolag dessa tider.
Passade även på att tanka lite Tradedoubler och Metro när det skakade som mest.
Finns mycket köpvärt, herregud. Volvo för 80:- är ett rent skämt.
Har du pengar över som du inte behöver på 1-2år så tveka inte.

Buy in fear!

Kommentarer
Postat av: Charlie

Lycka till! :)

2011-08-16 @ 13:58:12
Postat av: AktieMusse

Tack ska du ha :)

Köpte du boken jag tipsade om?

2011-08-16 @ 14:04:48
Postat av: Jan

Håller tummarna.... skönt att få lite blå siffror igen ;0)

2011-08-16 @ 14:51:54
Postat av: Charlie

Aj aj aj, ser ut som att Starbreeze kraschade rejält nu. Hur kom det sig? Vad hände?



Ang. boken:

Nej, jag har tyvärr inte vågat att börja med aktier än. Dock ska jag köpa den och läsa igenom så kanske jag får en bättre och mer positiv bild av det hela. Ska boka in möte med min handläggare på banken med.

2011-08-16 @ 17:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0