Kluven!

Nu är det mindre än en vecka kvar till Starbreeze har sin rapport.
Jag är kluven!

I mitt sista inlägg var jag optimistisk men nu har jag börjat fundera vilket gör mig galen.
(blir alltid sån vid rapporter hehe)

Eftersom jag följt Starbreeze under många år vet jag av erfarenhet hur den har reagerat vid tidigare rapporter.

Det finns faktiskt en ganska stor chans att kursen kommer dyka efter rapporten.
Eftersom dom nyss gjort emisson och sista tidens uppgång på 100% sitter det väldigt många aktieägare som gjort stora vinster. Skulle något i rapporten uppfattas negativt är nedgången ett faktum.
Isf gissar jag att den går ner till 0.15-0,17

Å andra sidan är flera kursdrivande nyheter på gång så frågan är vad en ev negativ rapport igentligen betyder.
Jag tror senaste tidens uppgång beror mer på vad som komma ska än vad som står i rapporten.
Jobbigt att tro och inte VETA när man handlar med aktier :)

Finns 2 alternativ.

1. Sälja nu, chansa på nedgång och köpa tillbaka till billigare kurs.
2. Ta sig en öl och sitta kvar över rapporten

Får klia mig i skallen i helgen helt enkelt.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Morgan

Har också ett gäng Starbreeze.

Jag kommer ligga kvar med mina och hoppas på det bästa

2011-02-13 @ 14:23:11
Postat av: Bil från Tyskland

Du har inte tänkt på att importera en mustang, en beg sådan från Tyskland?

Postat av: Mikael

Ne, det blir att ligga kvar!

Hålla på att dalta, jag kommer bara bli sne om den går up eller ligger kvar på samma nivå. Det jag vill åt är det somm kommer ske efter rapporten. För tidigt att börja noja ur nu.



Nu kör vi Morgan!



2011-02-15 @ 19:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0