Snart blir det spännande igen!

Jaha

Då va det snart dags för nästa magknip!

Enligt rykten som jag tror stämmer kommer Starbreeze & EA visa upp sitt spel på GDC den 1:e Mars.
Ryktet säger även att det är klassikern Syndicate det gäller. Jag tror absolut att det är Syndicate.
Finns inget som tyder på något annat alls.
Det här är mer nervöst än rapporten som kom nyss.

Kursen har sen rapporten legat stadigt på 0,19-0,20, idag stängde den på 0,21
Kan hända att vi får en liten kursökning fram till den 1:e Mars.


Hur kommer marknaden reagera nu då?

Två scenarion tror jag på.

1. Dom visar upp spelet & det är Syndicate
Då kommer kursen driva på, det är jag helt säker på.
Tippar på 0,30:- inom ett par dagar isf.

2. Dom visar inte upp någonting för spelet är försenat, alt EA visar upp något helt annat :)
Då tror jag folk tröttnar och kursen dalar ner mot 0,15

Nu hoppas jag ju givetvis på att alt 1 stämmer och jag tar ett steg till mot min Musse!

Blir det alt 1 så tar det ett par veckor, sen kommer det skrivas om spelet i spelmagasin världen över.
Syndicate är ett kultspel och får media en bra feeling den 1:e mars tänder vi raketbränslet en gång för alla!

Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0