Väntans tider!

Jag skulle förvisso köra lite in-ut taktik i på min väg mot min Mustang, men just nu vågar jag helt enkelt inte.
Kommer inte ett knyst från Starbreeze eller EA ang Project Redlime.
Haft några datum nu när man hoppasts och hoppats men knäpp tyst!

Grejen e att säljer jag och kammar hem min +80% (stängde 0,18 idag) så kommer givetvis nyheten.

Jag köpte ju Aktien pga att jag ville vara ombord då nyheterna började komma, inte mitt fel att den steg 100% utan några nyheter alls :)

Ne, det e bara att vänta, jag säljer helt enkelt inte.

Håller lite koll på annat intressant så länge.

Har en liten lista på saker jag tror kommer gå bra närmsta månaderna.

Enquest
IronRoad
Tradedoubler
Metro (outsider)

Go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0