Dags för Mustang!

Tyvärr lägger jag detta åt sidan nu. Sålde mina Metro på 0,57 öre med en liten förlust. Kassan slutade på ca 68.000:- Har även de senaste åren sparat vid sidan om och jag har nu lyckats skrapa ihop det jag behöver för att förverkliga min dröm! Hoppas ingen tycker detta är tråkigt men kan man så ska man. Vinsten jag lyckats knåpa ihop kommer läggas på extrautrustning på kommande bil istället. Det har varit ett spännande år där mycket tur och bra timing gjort att jag nästan tripplat mina 25.000:- Anledningen till detta tror jag är att jag valt att handla i aktier som inte är så styrda av index. Förhoppningsbolag helt enkelt. Indexaktier har inte varit en rolig investering de senaste månaderna och det visade mitt senaste köp av Metro. Trodde botten va nådd men ack nej, inget är säkert i rådande klimat. Tro nu inte att det är så lätt att göra det jag gjort. Det krävs tur, timing och många timmar framför skärmen. Basera era ev köp på egna beslut och lyssna inte för mycket på vad andra säger och tror. Det gäller helt enkelt att gå på sin magkänsla och sätta tydliga regler på när man ska köpa och sälja. Tack alla ni som läst bloggen och hejat på! Jag återkommer med bilder på bilen så fort jag köpt den.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Mycket bra jobbat att lyckas skrammla ihop såpass mycket pengar i dessa tider! Det skall bli kul att se bilderna på din bil!



MVH

Tomas

2012-01-30 @ 09:57:59
URL: http://www.fordmustang.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0